Fönster

Det finns en sak som är lite synd med att flytta in på vintern.
Att det inte går att måla de träfärgade fönstersmygarna o spröjsen. (Nu ska inte all spröjs vara kvar, nån måtta på det hela får det vara).
Torktiden är ju på ett par timmar o kylan gör att det torkar ännu långsammare.
Det får vänta till sommaren.
Men helhetsintrycket blir lite sämre. Ett fönster är ju ett blickfång o där ser man en massa omålat...
Jaja, jag knorrar lite över detta men det ska bli gjort bara det blir varmare.

exempel:




Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej!

Jag har för mig att jag svarade dig.....(?)..eller så var jag totalt förvirrad då haha

Ja, visst du får låna min bild på "Seaside tapeten". Såg att Boråstapeter kommit ut med tapet med stjärnor igen nu, fast mindre. Dock ändå väldigt fin :)



Ha en skön dag!



/Sussi

2009-02-25 @ 08:17:00
URL: http://sussisdreamzone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0