Soffbord

Förut ahde vi ett stort bord från IKEA. Men den släppre i fogarna och krasade mystiskt om man satt på den.
Ett riktigt måndagsexemplar.
Nu har vi ett likadant fast lite mindre. Men det är sjukt fult och tråkigt.

Har letat o letat hur länge som helst efter ett bord som verkligen passar.
Och av en slump hittade jag det perfekta bordet till vårt nya vardagsrum!
Kommer se himla snyggt ut! Exakt den stil jag letat efter.

Från ELLOS av alla ställen (!), och med en rabattcheck och fraktfritt så blev det inte mer än 700:-
Galet nöjd! =)

Om man nu ska vara lite negativ så kommer det inte förrän i slutet av juni....
men den som väntar på nåt gott....(väntar alltid för länge)



(bild från ellos.se)


Kommentarer
Postat av: Lina

Var och hälsade på Mari, Robert och Elias idag och lånade även ut Elsa över natten till dem, så då åkte jag och Mari en sväng för jag ville se vart ert hus låg, sjukt fint låg det för att ändå vara rätt "centralt"! Såg verkligen hur mysigt ut som helst!

2009-04-04 @ 20:47:42
URL: http://frubystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0